Практична робота №9.
Введення, редагування й форматування тексту. Інструктаж з БЖД
Мета:
Навчальна
мета: Допомогти
учням засвоїти навички
форматувати текст у Word, працювати з різними шрифтами,
працювати з фрагментами тексту, вводити та редагувати текст, налаштовувати
режими перегляду документів, вставляти
символи, відсутні на клавіатурі; розвивати
свої практичні вміння роботи у текстовому процесорі Word.
Розвивальна
мета: Розвивати
пізнавальні інтереси, вміння аналізувати, встановлювати головне, знаходити
причинно-наслідкові зв'язки, узагальнювати, самостійно застосовувати правила,
розвивати культуру мовлення.
Виховна мета: Виховувати інформаційну культури учнів, уважність,
акуратність, дисциплінованість, виховувати патріотичні почуття, загальнолюдські,
загальнокультурні, здоров'язберігаючі компетентності
Тип уроку: Урок застосування набутих знань на практиці.
"Казкова мозаїка"
Казка… Лагідна колиска дитинства. З нею вийшло все людство. З віку в вік, з покоління
в покоління горіли дитячі оченята на цей дивовижний казковий світ. Затамувавши подих, з
раннього дитинства, ви слухали мамину казку, блукаючи по незнаним світам, пізнаючи добро і
зло.
А казки були різні – прерізні. Сьогодні ми з вами побуваємо у захоплюючій казковій подорожі - змаганні по сторінкам казок Г. Х. Андерсена. Але хоч це і змагання, та переможцями стали всі учасники!
Енергозбереження - крок до енергетичної незалежності держави
У рамках проведення Тижня точних наук для учнів 9 класів був проведений захід "Енергозбереження - крок до енергетичної незалежності держави".
Вчитель фізики Позняк О. М. продемонстрував дослід, який показав наочну економію від використання різних ламп освітлення.Вчитель фізики Тараненко Т. І. разом з ученицею 9Б класу Тронько Олександра познайомили учнів зі своєю роботою, яку вони захищали на районному етапі конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН про енергозбереження в ліцеї.
Вчитель інформатики Фолуніна М. М. та учениця 9А класу Фолуніна Марина розповіли про новітні технології енергозбереження на прикладі Дергачівського полігону ТПВ. Дану роботу було захищено на районному етапі конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН про енергозбереження в ліцеї.
Учасники "Ліцейських асамблей" вивели алгоритм енергозбережння кожної родини, зачитали доповіді про світові тенденції енергозбереження.
Вчитель інформатики Фолуніна М. М. підготувала перегляд відеороликів з актуальних проблем економії енергії.
Наприкінці присутні привітали дівчат з призовими місця, які вони отримали на захисті своїх робіт.
Найкращі "Бобренята"
Урок інформатики у 7 класі. Тема: Побудова діаграм і графіків в електронних
таблицях MS Excel.
Пізнавальна мета уроку: формувати інформаційну компетентність через закріплення навичок роботи з ЕТ Excel; розгляд принципів побудов різноманітних типів діаграм,
графіків, вироблення вмінь аналізувати діаграми, здійснення підбір потрібного виду діаграми, формування вміння редагувати діаграми.
Розвивальна
мета уроку: розвивати навики
роботи на комп'ютері, розвивати логічне мислення;
формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки, створення умов для формування
соціально-трудової компетентності
Виховна
мета уроку: виховувати старанність,
активність при вивченні нового матеріалу, уважність та дисциплінованість, формувати
почуття національної гідності, патріотизму, уміння працювати в групі для
формування комунікативної компетентності; показати міжпредметні зв’язки
інформатики з різними галузями
Тип уроку: комбінований
Девіз уроку: «Щоб
вітрильник йшов вперед,
необхідний
не лише сильний вітер,
а й підняте вітрило”
Гарна робота! Цікаві заходи!
ВідповістиВидалити